Designing Real-time Dashboards to support eSports spectating / Sven Charleer
One of the key challenges related to popular real-time eSports games (e.g., MOBAs and FPS) is empowering viewers to effectively follow rapid gameplay.
379
20.6
Ted Ursu (Funtomic), Alexey Davydov (Flazm) - Bob the Robber
Ted and Alexey are going to talk about pipeline of multi-platform development for mobile platforms and flash/HTML5 using Flambe framework. About planning of gameplay, controls and monetisation.
379
20.7
Creating Believable NPCs in AAA games - Vasco Magalhães Pereira, AI Programmer (IO-Interactive)
AAA games are expected to deliver on a high level of quality, including NPCs feeling real in every situation.
378
17.7
Перспективы внутриигровой программатик-рекламы / Лев Коммисарчик (Anzu.io)
Примите участие в нашем следующем ивенте – DevGAMM Vilnius 2022!
377
8
Александр Потапенко (Pinokl) - Party Hard. Сложности разработки сиквела
Как сделать успешный сиквел. Как прыгнуть выше своей головы. Повторять или нет.
377
11
Евгений Козлов (Httpool) - Twitter: как найти во всём мире аудиторию для своей игры
Евгений является директором по маркетингу международной кросс-канальной рекламной сети Httpool Russia, официального партнёра Twitter.
377
24.8
Away3D: Finding AwayJS (DevGAMM Moscow 2014)
"Finding AwayJS" Rob Bateman is an internationally renowned web developer and open source advocate with a passion for realtime interactive 3D.
373
124
Scaling games with performance marketing / Daniel Rysan (SuperScale)
Join us at our next event – DevGAMM Vilnius 2022!
372
17.4
Иван Фатеев (Microsoft) - Workshop: Использование облачных сервисов в разработке игр
Воркшоп, на котором вы научитесь: сохранению игрового прогресса прямо из Unity; использованию облака для доставки скачиваемого контента.
372
24.5
How to Self-Publisher Quickly as a Small Studio / Benjamin Charbit (Darewise)
Benjamin Charbit, Founder & CEO of Darewise, proves there is a way to create and distribute a high-quality game as a small developer, and do it quickly with no publisher, a small team, and little
371
9.2
Room8: Внедрение практик code review как важная составляющая успеха мобильного продукта
"Внедрение практик code review как важная составляющая успеха мобильного продукта" Скачать презентацию: slideshare.net/flashgamm/room8 Николай Сергеев — руководитель отдела разработки
371
20.3
Why enter VR? Learnings from Into The Radius VR / Aleksei Shulga, Bohdan Sereda (CM Games)
Use Edvice to get personal consultations from top experts in your field and improve your skills through free educational content edvice.pro Head Of R&D Bohdan Sereda and producer Aleksei
370
6.5
How to Pitch: Torn Away, Shieldary, Metal Revolution, Supernova / #PublicPitch (2020)
Is your game pitch good enough to interest publishers and investors? Public Pitch is the way to find out!
370
13.3
Overcoming network latency in real-time multiplayer - Chris Hong (CosmoUniverse)
The prevalence of real-time multiplayer functionality has emerged as a defining feature in contemporary video games.
369
13.3
Александр Солопов (Arzinger & Partners) – Можно создать рынок мечей или марсианских жуков. Но зачем?
Рынок внутриигровых достижений игроков за реальные деньги – нужен ли он? Можно ли его создать без вожделенных изменений в текущем законодательстве?
369
24.2
Game Roast preview (DevGAMM Vilnius 2022)
Watch Game Roast here – youtu.be/_VD91kTHt6c This 2022 edition of the Game Roast from Vilnius features Henrique Olifiers (Bossa Studios), Michael Kuzmin (tinyBuild), Alisa Gurska (TipTop
366
40.3
Максим Бабичев, Елизавета Жаркова (VK) - Спросите Игры ВКонтакте
Представители игровой платформы ВКонтакте за 300 секунд расскажут о последних нововведениях в играх и планах на ближайшее будущее, а потом пообщаются со зрителями из зала в режиме вопрос-ответ.
366
24.1
Lithuanian Gamedev Industry Overview / Ricardas Jascemskas (Lithuanian Game Developers Association)
Use Edvice to get personal consultations from top experts in your field and improve your skills through free educational content edvice.pro Lithuanian game development industry has been
364
9
Алексей Корнышев (Wargaming.net) - Как издать киберспортивную игру
В своём докладе, основанном на четырёхлетнем опыте паблишинга, Алексей подробно опишет, как компания выпускает киберспортивные игры.
364
40.1
What I wish I knew when founding a game studio in 2024 - Sophie Vo (Rise and Play)
Everyone in Sophie's network told her "Don't start a game studio in 2024! No one is investing in mobile games or content, it is very hard.
362
6.7
#MarketingReview. Разбор игр Basil Cat: Hidden Adventure, Captains of the Winds и Shieldwall
Эксперты в сфере маркетинга разбирают проекты Basil Cat: Hidden Adventure от KytinStudio, Captains of the Winds студии FSTR.Tech и Shieldwall от Nezon Production. Все три студии базируются в Москве.
361
9.7
Marmelade: Portability and Performance without compromise (Flash GAMM Kyiv 2011)
"Cross Platform: Portability and Performance without compromise" Скачать презентацию: goo.gl/zZwNI Paul Gregory is the Chief Software Architect at Marmalade This masterclass will dive deep
361
59.8
Как вывести сотрудника из состояния «мы на карантине» / Анна Фарино
После карантина мы вернёмся в старый офис, но в новую реальность. У сотрудников масса вопросов в голове, масса сомнений.
360
11.6
Adinnovation: $hit Happens In Japan – Big titles in addition to Puzzle and Dragon (DevGAMM Minsk)
"$hit Happens In Japan – Big titles in addition to Puzzle and Dragon" Download presentation: slideshare.net/flashgamm/adinnovation-inc Aya Yamada is the manager of Overseas Business
360
39.7
How to self-publish with a small team in a specific region? / Krystian Strauss (AdTiming)
Join us at our next event – DevGAMM Vilnius 2022! devgamm.com/vilnius2022 The way of self-publishing is full of surprises, plus so complex.
359
9.6
Александр Щепилов (VK) - VK для игр и киберспорта
Как быть ВКонтакте со своей аудиторией игровым издателям и киберспортивным организациям.
359
23.5
SORIANEN: Opening studio in the European Union (DevGAMM Minsk 2014)
"Opening studio in the European Union" Download presentation: slideshare.net/flashgamm/sorianen-opening-studio-in-the-european-union Saule Dagilyte, Senior Associate and Head of Tax
359
119.3
Алексей Ванчук (Heyworks) - Раскаты карманных сражений: особенности озвучки мобильной стратегии
Попадание музыки в настроение игры. Работа в связке с аниматорами. Конкретные советы по озвучке «больших» мобильных проектов.
358
11.5
Ad monetization tips: 5 dos and don’ts / Olga Ignatova (OpenMyGame)
Use Edvice to get personal consultations from top experts in your field and improve your skills through free educational content edvice.pro Olga shares tips on advertising monetization of
357
6.6
Ксения Меженина (All Correct Group) - Краудсорсинг в локализации
Ксения поделится опытом компании All Correct в сфере краудсорсинга и посоветует, как организовать этот процесс наиболее эффективно на примере русской локализации проекта Romans in My Carpet.
357
16.6